loader image

پویان مختاری

بیوگرافی کامل پویان مختاری

پویان مختاری یکی از مشهور ترین و محبوب ترین سلبریتی های ایرانی است و شهرت زیادی در عرصه های مختلف موسیقی دارد. همان طور که می دانید پویان مختاری مدت ها پیش از ایران مهاجرت کرد و توانست یک کارآفرین معروف شود و شرکت خود  را تاسیس کند و محوبیت زیادی نزد کاربر های خود جذب کرد. پویان مختاری نزدیک به ۲۰۰ کارمند فعال و یک شرکت بزرگ در دبی دارد..

در کل آقای مختاری در عرصه های مختلفی فعالیت می کند و در همه ی این عرصه ها مشهور و محبوب است. اگر شما هم جزو طرفدار های بی شمار آقای پویان مختاری هستید، با سایت بت کده همراه باشید تا با زندگی شخصی و راز های موفقیت او بیشتر آشنا شوید.

پویان مختاری

پویان مختاری

بیوگرافی پویان مختاری

پویان در تاریخ هشتم مهر ماه سال هزار و سی صد و شصت و نه (1369) در استان خوزستان کشور ایران متولد شد. آقای مختاری اکنون حدود 33 سال دارد و توانسته در طی این سی و سه سال به شهرت و محبوبیت زیادی برسد و پله های موفقیت را طی کند.آقای مختاری در شهرستان ایذه در استان خوزستان به دنیا آمد و از ایل و تبار بختیاری های ایرانی است و خیلی هم به ایل و تبار بختیاری و لر خودش افتخار می کند.

پویان از زمان تولد تا 18 سالگی خودش را در شهر ایذه ی استان خوزستان زندگی کرد و در این شهر به مدرسه رفت. آقای محتاری همیشه می گوید که از زمان زندگی خودش در شهرستان ایذه خاطرات خیلی خوبی دارد و همیشه دوست دارد که دوباره به آن شرایط برگردد و دوران کودکی خودش را دوباره تجربه کند.

آقای مختاری در سن 18 سالگی به همراه خانواده ی خود به شهر اصفهان رفتند تا پویان بتواند در دانشگاه این شهر درس بخواند. علاقه ی پویان به خوانندگی و موسیقی محلی در همین دوران و در اوج جوانی او شروع شد و کم کم شروع به فعالیت در عرصه ی موسیقی کرد.

پویان در دوران تحصیل و دانشگاه خودش در رشته ی نقشه کشی تحصیل کرد و توانست در دانشگاه این رشته را بخواند. آقای مختاری دانشگاه صنعتی اصفهان را برای ادامه ی تحصیلات خود انتخاب کرد و توانست در این دانشگاه رشته ی نقشه کشی صنعتی را خواند. به همین دلیل آقای مختاری اکنون دارای مدرک فوق دیپلم در رشته ی نقشه کشی صنعتی است و از دانشگاه اصفهان مدرک این رشته ی معتبر را دارد.

علت مهاجرت به تهران

پویان و خانواده اش به مدت چند سال در شهر اصفهان زندگی می کردند و در همین دوره پویان به دانشگاه می رفت و در رشته ی نقشه کشی صنعتی دانشگاه صنعتی اصفهان درس می خواند. اما پس از مدتی اتفاق های ناگوار افتاد و پویان و خانواده اش مجبور شدند به شهر تهران مهاجرت کنند. این اتفاق ناگوار ورشکستگی پدر پویان بود و آن ها مجبور شدند که هر چیزی که در اصفهان دارند را بفروشند و به شهر تهران بروند. آقای مختاری همیشه در خاطراتش می گوید که در آن زمان زندگی خیلی سختی را گذرانده و مجبور بوده به عنوان پیک موتوری کار کند.

پویان مختاری

پویان مختاری

آغاز فعالیت های موسیقی پویان

همان طور که پیش تر بیان کردیم، آقای مختاری از زمان اوج جوانی خودش به موسیقی علاقه مند شد و توانست در این عرصه پله های موفقیت را با سرعت زیادی طی کند و خود را به شهرت و محبوبیت زیادی برساند. پویان از همان زمان فعالیت های موسیقی خودش را به عنوان خواننده و رپر بختیاری شروع کرد و توانست خیلی زود در میان مردم ایران شناخته شود.

آقای مختاری در همان زمان کار آهنگ سازی و ترانه سرایی موسیقی های خودش را نیز انجام می داد و همه ی کارهای آهنگ های خودش را به صورت کامل خودش انجام داد. تمام ترانه های پویان در سبک و سیاقی بختیاری و با سبک رپ ساخته شد و توانست آهنگ های ماندگاری از خودش بر جای بگذارد.

شغل پویان در تهران

همان طور که پیش تر بیان کردیم، آقای مختاری مدت زیادی را در شهر تهران زندگی کرد و شغل های مختلفی را در این شهر تست کرد. پویان مدتی را به عنوان پیک موتوری در شهر تهران فعالیت می کرد و برای این شغل زحمت زیادی کشید تا بتواند درآمد خوبی برای خودش به دست آورد.

پویان پس از مدتی با یک پزشک جراح و متخصص زیبایی آشنا شد و برای او مشتری پیدا می کرد. در واقع آقای مختاری دوستان و آشنایانی که می خواستند عمل جراحی زیبایی کنند را به این دکتر معرفی می کرد و از دکتر درصد آشنایی می گرفت. این شغل برای پویان آن زمان شغل ایده آلی بود و توانست به کمک آن تا حد زیادی زندگی خودش را جمع کند. شغل معرفی به پزشک زیبایی مزیت های دیگری نیز برای پویان داشت و آن هم آشنایی با نیلی افشار بود.

پویان مختاری

پویان مختاری

آشنایی پویان با نیلی

پویان مختاری برای مدتی طولانی با نیلی افشار دوست بود و این دو در کنار هم حواشی زیادی ایجاد کردند. آقای مختاری در مطب دکتر زیبایی ای که برایش کار می کرد با نیلی افشار آشنا شد و به او پیشنهاد دوستی و رابطه ی عاشقانه داد. در واقع نیلی افشار منشی مطب این دکتر زیبایی بود و طب رفت و آمد هایی که پویان به مطب داشت با او آشنا شد و بین آن ها رابطه ای شکل گرفت.

.به هر حال ارتباط بین پویان و نیلی برای مدت زمانی طولانی طول کشید و در نهایت به ازدواج ختم شد. اگر شما هم دوست دارید که از حواشی رابطه ی بین نیلی و پویان با خبر شوید، تا انتهای این مطلب همراه سایت بت کده بمانید.

حواشی رابطه ی پویان و نیلی

پویان مختاری و نیلی افشار به مدتی طولانی با هم رابطه ی عاشقانه و احساسی داشتند و در این مدت حواشی زیادی درباره ی آن ها در فضای مجازی پخش شد. تا کنون پویان و نیلی کلیپ ها و عکس های زیادی از خود در فضای اینترنت و اینستاگرام منتشر کردند که همه ی آن ها در میان مردم ایران دیده شد.

یکی از حواشی ای که این زوج مشهور و محبوب به وجود آوردند، ویدیویی از شنا کردن شان در استخر بود. پویان و نیلی ویدیویی از خودشان منتشر کردند و در آن گفتند که می خواهند با هم دیگر شنا کنند. در ادامه نیز استخر لوکس خودشان را نشان دادند و هر دو به داخل آن شیرجه زدند و حرکات عجیب و غریبی از خودشان نشان دادند. انتشار این ویدیو از شنا کردن پویان و نیلی باعث شد که حواشی زیادی برای این زوج سلبریتی در فضای نت منتشر شود.

پویان مختاری

پویان مختاری

مهاجرت پویان مختاری به ترکیه

پویان مدت زیادی را در تهران زندگی کرد و در این دوره از زندگی کار های زیادی را در شهر تهران تست کرد تا بتواند با کمک آن ها درآمد کسب کرد. همان طور که می دانید پویان علاوه بر کار موسیقی و خوانندگی در حوزه های مختلف نیز کار می کرد تا بتواند خرج زندگی خودش را به دست آورد. نمونه کار های او کار به عنوان پیک موتوری و آشنای دکتر زیبایی بود.

در نهایت پویان تا سال هزار و سی صد و نود و هفت (1397) در شهر تهران زندگی کرد اما نتوانست بیش از آن در این شهر دوام بیاورد و در همین سال از ایران برای همیشه خارج شد. پویان در سال هزار و سی صد و نود و هفت به همراه نیلی افشار به کشور ترکیه رفت تا ادامه ی زندگی خودش را در کشور ترکیه بگذارند. آقای مختاری در آن زمان گفت که هر چه قدر در کشور ایران تلاش کردم نشد که به آرزو های خودم برسم و در نهایت به ترکیه آمدم تا آرزو های خودم را در این کشور دنبال کنم.

پویان مختاری

پویان مختاری

پویان مختاری

پویان مختاری

پویان مختاری

پویان مختاری

پویان مختاری

پویان مختاری

مراسم عروسی پویان و نیلی

همان طور که پیش تر گفتیم آقای پویان مختاری و خانم نیلی افشار به مدت چند سال با هم دوست بودند و رابطه ای عاشقانه با هم دیگر داشتند. این رابطه ی عاشقانه مدت خیلی زیادی طول کشید و در نهایت باعث ازدواج پویان و نیلی شد. پویان و نیلی در سال هزار و سی صد و نود هشت با هم دیگر ازدواج کردند.

پس از ازدواج نیز حواشی پویان و نیلی تمام نشد و همواره حاشیه های جدیدی تولید می کنند و مردم را به سمت پیج خود می کشانند. این روز ها نیلی و پویان با خوبی و خوشی در کنار هم دیگر زندگی می کنند و هم چنان طرفدار های خاص خودشان را دارند.

پویان مختاری

پویان مختاری

آهنگ های پویان مختاری

همان طور که می دانید پویان یک خواننده ی خوب است که در سبک های مختلف موسیقی بختیاری فعالیت دارد. آقای محتاری از زمان شروع فعالیت حرفه ای در موسیقی توانست آهنگ های خوب و مشهور زیادی منتشر کند که همه ی آن ها به طرفدار های زیادی رسیدند و به آهنگ های هیت ایرانی تبدیل شدند. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از سایت بت کده با گزیده ای از آهنگ های پویان مختاری بیشتر آشنا شوید.

آهنگ لرکه لرکه

بی شک آهنگ لرکه لرکه با صدای پویان یکی از محبوب ترین و هیت ترین آهنگ های او است. مردم زیادی در نسل های مختلف آهنگ لرکه لرکه پویان را دوست دارند و از شنیدن این آهنگ لذت می برند.آهنگ لرکه لرکه مانند سایر آهنگ های پویان سبک و سیاقی خاص و مخصوص به خودش دارد. شما می توانید در ادامه ی این مطلب لینک دانلود آهنگ لرکه لرکه با صدای آقای مختاری را مشاهده کنید.

لینک دانلود آهنگ لرکه لرکه (lorke lorke) با صدای پویان مختاری (کیفیت 128)

لینک دانلود آهنگ لرکه لرکه (lorke lorke) با صدای پویان مختاری (کیفیت 320)

پویان مختاری

پویان مختاری

آهنگ پیا

آهنگ پیا نیز یکی از آهنگ های محبوب و مشهور پویان می باشد که برای آن زحمت زیادی کشیده است. در واقع پویان مدت زیادی را صبر کرد تا بتواند آهنگی خیلی خوب و قوی را منتشر کند و در نهایت نام آن را پیا گذاشت. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از سایت بت کده، آهنگ پیا را با کیفیت های مختلف 128 و 320 دانلود کنید.

لینک دانلود آهنگ پیا (Pia) با صدای پویان مختاری (کیفیت 128)

لینک دانلود آهنگ پیا (Pia) با صدای پویان مختاری (کیفیت 320)

آهنگ جورمو

آهنگ جورمو یکی از جذاب ترین و شنیدنی ترین آهنگ های پویان است و شنونده های زیادی در میان جوان ها و نو جوان های ایرانی دارد. بسیاری از کارشناس های موسیقی می گویند که آهنگ جورمو یکی از بهترین و با کیفیت ترین آهنگ های پویان است و ترانه و موسیقی قدرت مند و زیبایی دارد. شما می توانید در ادامه ی این مطلب لینک دانلود آهنگ جور مو با صدای آقای مختاری را مشاهده کنید.

لینک دانلود آهنگ جور مو (Joore ma) با صدای پویان مختاری (کیفیت 128)

لینک دانلود آهنگ جور مو (Joore ma) با صدای پویان مختاری (کیفیت 128)

پویان مختاری

پویان مختاری

آهنگ بی قرار

آهنگ بی قرار بی شک در فهرست بهترین آهنگ های پویان جایگاه ویژه ای دارد و می تواند پر قدرت با سایر آهنگ های آقای مختاری رقابت کند. آهنگ بی قرار دارای ترانه ای قوی است که پویان با صدای خاص خود توانست به خوبی از عهده ی خواندن این آهنگ خاص و زیبا برآید. برای دانلود آهنگ بی قرار با صدای زیبای پویان به انتهای این مطلب از سایت بت کده مراجعه کنید.a

لینک دانلود آهنگ بی قرار (Bi gharar) با صدای پویان مختاری (کیفیت 128)

لینک دانلود آهنگ بی قرار (Bi gharar) با صدای پویان مختاری (کیفیت 320)

 

پویان مختاری یکی از سلبریتی های مشهور ایرانی است که کمتر کسی اسمش را نشنیده و در حال حاضر بیش از ۶ میلیون ۶٠٠ هزار نفر دنبال کننده ایرانی دارد، توجه داشته باشید که اوایل از طریق خوانندگی شناخته می‌شود اما در حال حاضر مشهوریت او دلایل متفاوتی دارد، در ادامه درمورد این شخص اطلاعاتی را نوشته ایم که شما عزیزان را با زندگی این سلبریتی آشنا کنیم، این موارد شامل بیوگرافی، حاشیه، روش درآمد زایی و…خواهد شد امیدواریم که از این مقاله لذت ببرید.

 

 

 

بیوگرافی پویان مختاری

اولین موضوعی که باید به آن بپردازیم بیوگرافی پویان مختاری است، که میتوان گفت بسیار داستان جالب و سرگرم کننده ای دارد. باید گفت که این سلبریتی در ٨ مهر ١٣۶٩ در یکی از شهرستان های ایران به اسم ایذه متولد شده است و درواقع درس خواندن یا همان تحصيلات اش را تا فوق دیپلم ادامه داده و عقیده اش این بوده که با درس خواندن کسی نمی تواند به پول های زیادی دست پیدا کند.

البته که این موضوع برایش حقیقتی بود که از قبل میدانست و گفته شده که رشته مورد علاقه اش نقشه کشی ساختمان است و اگر بخواهد زمانی ادامه تحصیل بدهد رشته معماری را دنبال خواهد کرد.جالب است بدانید که پویان مختاری در اصفهان تحصیلات خود را دنبال کرده و برای زندگی با خانواده‌اش به اصفهان رفته اند، و اصالتی بختیاری سرقلی و هفت لنگ را دارا میباشد.

شاید برای شما سوال باشد که پویان مختاری در چه زمانی خوانندگی را شروع کرده و در تیتر بعدی این موضوع نوشته شده است.

پویان مختاری

 

 

 

 

 

شروع خوانندگی توسط پویان مختاری

به گفته خود پویان مختاری علاقه این شخص به موزیک سازی در دبیرستان شکل گرفته میباشد و زمانی که در این حوزه مبتدی بوده یک موزیک به زبان بختیاری را خوانده است.

و باعث بالا رفتن انگيزه اش برای موفقیت بیشتر شده و با خواندن این موزیک کمی محبوبیت در مردم بختیاری به دست آورده، و کارش را حرفه ای تر ادامه داده البته که زمانی که سبک موزیک خوانی اش را به رپ بختیاری

انجام می‌داده طرفدار به دست آورده و برای اولین بار کنسرتی را برگذار کرده است. تمامی موزیک های که پویان مختاری خوانده است توسط خودش نوشته شده و حتی به دلیل فقر دوره ای در این حوزه برای پخش موزیک هایش سختی های را تحمل کرده، که این موضوع به برشکستگی پدرش ربط داده میشود.

مشهوریت این خواننده ایرانی به طوری بود که معمولاً تمام مردم بختیاری موزیک هایش را گوش می‌دادند اما پویان به این موضوع راضی نبود و میخواست که تمامی دنیا صدایش را گوش کنند.

 

 

 

 

 

 

 

مشکلات مالی پویان مختاری

پویان مختاری نیز مانند تمامی اشخاص مشهور ایران مشکلات مالی را تجربه کرده و یک شبه موفقیت را به دست نیاورده، البته منظور از مشکلات مالی برشکستگی پدرش است. پدر پویان برای موفقیت های بیشتری از خوزستان به اصفهان رفت اما کاسبی او با مشکلاتی مواجه شد که باعث شد خوانه اش را بفروشد به برای زندگی به تهران سفر کنند.

در همین زمان باید گفت که دلیل اصلی مشهور شدن پویان مختاری مهاجرت او به تهران بود زیرا فعالیت بیشتر اش را در اینستاگرام ادامه داد و دنبال کننده های را به دست آورد. در همین زمان به کرج برای زیبا سازی دندان هایش رفته بود و با نیلی افشار آشنا شد که با این شخص کلیپ های را در فضای مجازی منتشر کرد (نیلی افشار منشی مطلب بود) ک در حاضر او نیز فالور های بسیار زیادی دارد.

در ادامه درمورد تمامی این موضوع ها اطلاعات کامل نوشته شده و تنها دلیل نوشتن این موارد داستان پویان مختاری است، توجه داشته باشید که زمان مهاجرت‌ خانواده پويان به تهران وضع مالی اشان با کارکردن کمی متفاوت شد،و تغییر کرد.

پویان مختاری

 

 

 

 

خانواده پويان مختاری

پویان مختاری دو خواهر دارد و یک بردار اسم بردار کوچیکش پدرام است و یکی از خواهرانش نیکتا میباشد، که درمورد عضو کوچک این خانواده یعنی خواهر کوچکش اطلاعاتی وجود ندارد.

پدرام و نیکتا نیز به لطف پویان دارای مشهوریت زیادی هستند و در حوزه های متفاوتی درآمد زایی خواهند کرد و توانسته اند بیزینس خود را داشته باشند. پدرام درواقع در یکی از بیزنس های پویان یعنی خاویار pm فعالیت خواهد کرد، و او نیز یک لامبورگینی دارد،و نازنین آبادانی (رقاص مشهور اینستاگرام) همسرش است، نیکتا نیز در صنعت مدلینگ دارای یک برند خاص در خارج از کشور می‌باشد، البته که زیبای او نیز بی دلیل بر فعالیت در این حوزه نبوده است.

خواهر کوچکشان در حال تحصیل میباشد و پویان مختاری مادرش خانه دار است و پدرش نیز به تازگی گفته شده بازنشته میباشد، جالب است این نکته نیز بدانید که ترکیه زندگی خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

دوست دختر سابق پویان مختاری

حدود چند ماه است که پویان مختاری وارد هیچ رابطه نمادينی نشده و اما در حال حاضر سینگل است اما قبل از این ماجرا با نیلی افشار وارد رابطه شده بود، که این رابطه مربوط به زمان حضور در ایران تا مشهوریت کاملش می‌باشد.

همانطور که گفته شد پویان مختاری در کشور ایران زمانی که در تهران زندگی می کرد به مطبی (دندان پزشکی) به کرج رفت و همان زمان نیز نیلی افشار منشی مطب دکتر بود که همین دلیل باعث آشنایی آنها شد.

پس از مدتی از گذشت رابطه این دو شخص کلیپ های در اینستاگرام پویان منتشر شد که پس از آن زمان دنبال کننده های بسیار زیادی پیدا کردند.

پس از مدتی کلیپ پویان مختاری که نیلی افشار را در مترو بوسیده بود منتشر شد و توسط نیرو های امنیتی این موضوع مورد پیگیری قرار گرفت و نیلی، پویان زوج فراموش نشدنی بازداشت شدند.

پویان مختاری

 

 

 

 

 

 

 

مهاجرت پویان مختاری به ترکیه

پس از مدتی از گذشت بازداشت شدن پویان مختاری و نیلی افشار در تهران پس از آزاد شدنشان مجبور شدند که ایران را ترک کنند و به ترکیه، شهر استانبول مهاجرت خود را انجام داند. برای داشتن درآمد در کشور ترکیه اوایل مجبور به حاشیه سازی شدند،که پس از مدتی تمامی ایران پویان و نیلی را میشناختند

و درآمد بالای از ایستاگرام به دست می آوردند. البته که پویان مختاری در همین زمان نیر فعالیتش را در دنیای موزیک ادامه داده بود و توانسته بود که آهنگ های زیادی را با کیفیت بالاتر از ایران پخش کند.

 

 

 

 

 

 

 

آشنایی پویان مختاری با مونتیگو

پویان در همان زمان شروع به تبلیغ سایت حضرات کرد و پس از مدت کوتاهی بیش از ١٠ هزار مخاطب در سایت او شروع به فعالیت کردند، پلن درآمدی سایت به طوری عمل میکرد که هرکس در آن بازی می‌کرد مبلغی از شرط خود را به دلیل کارمزد باید به سایت پرداخت می کرد و از همین راه نیز پویان مختاری پول بسیار زیادی را به دست آورد.

البته که سهم مونتیگو برنامه نویس ایرانی نیز جدا است،و بر طبق قرار داد درآمدی درصدی به صورت ماهیانه یا روزانه باید به حساب این برنامه نویس واریز شود زیرا سازنده این سایت حضرات مونتیگو است.

پویان مختاری

 

 

 

 

 

مهاجرت پویان مختاری به اسپانیا

پس از مدتی که سایت حضرات به مدیریت پویان مختاری شروع به فعالیت کرد، در کشور ترکیه یکی از دارندگان این سایت ها به کشور ایران منتقل شد و مورد پیگرد قانونی قرار گرفت که این موضوع باعث مهاجرت پویان به اسپانیا شد تا امنیت بیشتری نصبت به ترکیه داشته باشد.

جالب است بدانید که در همان زمان در کشور اسپانیا پویان مشغول ساخت یک خانه بسیار زیبا با امکانات فوق العاده شد،البته که مونتیگو نیز در اسپانیا زندگی می‌کرد و یکی از دلایل مهاجرت این سلبریتی نیز پیشرفت کاری به حساب خواهد آمد. پویان با ساشا صبحانی در اسپانیا دیدار داشت، و حاشیه های برای این شخص ساخته شد بود و دیگر تمام ایران تقریبا پویان را میشناختند،

و فالور هایش بیشتر شده بود. البته که پس از بالا رفتن پیج پویان مختاری و مشهور شدنش تعداد کاربران سایت بین المللی حضرات نیز بالا تر رفت و این مورد درآمدش را بیشتر کرد، که در آخر توسط دولت اسپانیا پویان مختاری دستگیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

دستگیر شدن پویان مختاری در اسپانیا

پیشرفت بسیار زیاد پویان مختاری و داشتن درآمد های بسیار بالا باعث شده بود که دولت اسپانیا حساب پویان را بلوکه کنند و او را بازداشت کنند زیرا مدتی مالیات پرداخت نکرده بود.

خبر دستگیری پویان بسیار مخاطبان اینستاگرام را درگیر کرد به طوری که گفته شده بود این سلبریتی قرار است که تحویل ایران داده شود و در همین زمان نیز دوست دختر سابقش نیلی افشار پست های نگرانی را در اینستاگرام منتشر میکرد.البته که شخصی ایرانی نوشته بود پویان مختاری توسط پلیس اسپانیا به دلیل

نوشتار اخطار پلیس اینترپل دستگیر شده که شایع ای بیش نبود، پس از گذشت حدود ۶٠ روز توسط کمک های مونتیگو پویان آزاد شد و این خبر نیز جنجال های بسیار زیادی را به دنبال داشت.

پویان مختاری

 

 

 

 

 

قطع رابطه پویان مختاری با نیلی افشار

پویان مختاری زندگی بسیار خوبی را با نیلی افشار داشت، و این زوج در ایستاگرام با یک دیگر بسیار مشهور شده بودند و درآمد بالای نیز به دست می‌آورند،البته که چند بازی با یک دیگر بر سر موضوع های قطع رابطه داشتند اما به صورت کلی رابطه اشان تمام نشده بود.

به گفته نیلی افشار زمانی که ریحانه پارسا وارد زندگی این دو شخص خواهد شد رابطه پویان با نیلی سرد خواهد شد و حتی گفته شده بود نیلی احساس نا امنی نصبت به وجود این بازیگر در زندگی اشان داشته است و دوستی پویان را با او رابطه فراتر از دو دوست خوانده است.

پویان نیز زمانی که از احساس نیلی با خبر خواهد شد و از ریحانه پارسا در ترکیه حمایت خواهد کرد وارد خانه اش میشود و با نیلی شروع به دعوا خواهد کرد که در آخر نیلی را بیرون از خانه خواهد کرد، و رابطه این زوج به صورت کلی تمام می شود.

پویان مختاری

 

 

 

 

 

حواشی پویان مختاری

تمامی اشخاص مشهور مانند پویان مختاری داری حواشی هستند اما این سلبریتی حواشی بیشتری را نصبت به آنها تا به امروز تجربه کرده و این حواشی نیز معمولأ مربوط به رابطه آنها با دیگر سلبریتی ها خواهد شد. پویان با اشخاصی مانند امیر تتلو، ساشا صبحانی، ریحانه پارسا، دنیا جهانبخت، میلاد حاتمی،

و… رابطه مستقیم داشته، و البته که همین موضوع نیز باعث حواشی سازی بوده است. در ادامه تمامی حواشی های این خواننده (سلبریتی) را به صورت

کامل برسی کرده ایم و شما می توانید مواردی مرتبط با افراد شناخته شده اینستاگرام نیز بخوانید تمامی اطلاعات گفته شده بر حسب واقعیت نوشته شده

میباشد، البته که درمورد نیلی افشار تنها به جدایی این شخص می توان پرداخت و دیگر تا به امروز مطلبی از این شخص منتشر نشده است با مجله اینترنتی بتکده همراه باشید.

 

 

 

دعوا پویان مختاری با ساشا صبحانی

ساشا صبحانی یکی دیگر از اشخاص سلبریتی اینستاگرام است که به او آقا زاده نیز خواهند گفت زیرا گفته شده که با ثروت پدرش پولدار شده و در اسپانیا زندگی خواهد کرد درواقع پسر وزیر سابق ونزوئلا میباشد.

دعوای پویان مختاری با ساشا صبحانی به دلیل یک استوری بود که ساشا صبحانی موضوع استوری و یا همان به زبان ساده تیکه را به خودش گرفت و شروع به فحاشی کرد.

البته که در طی این ماجرا از پویان نیز ساشا مدارکی جعلی منتشر کرد تا مخاطب ها او را آنفالو کنند ، تا به امروز مشخص نیست دعوای این دو شخص واقعی بوده یا تنها حاشیه سازی برای جذب فالور در اینستاگرام به حساب خواهد آمد زیرا پس از آن ماجرا با یک دیگر استوری منتشر کردند که در حال رقصیدن بودند.

پویان مختاری

 

 

 

 

رابطه پویان مختاری با دنیا جهانبخت

پویان مختاری با دنیا جهانبخت گفته شده بود که وارد رابطه شده است، اما این خبر تنها حاشیه سازی در فضا مجازی و فیک میباشد البته که این دو فرد مانند یه دوست در حال حاضر یک دیگر را دنبال خواهند کرد.

پویان مختاری زمانی که دنیا جهانبخت در لایوش به او حرف زده بود پس از ساعتی شروع به گفتن ماجرا های در لایوش کرد، به طوری که گفت او را به خرابه های در استانبول برده است البته که دنیا این حرف را قبول نکرد. دنیا نیز پویان مختاری را یک فرد کاملا متفاوت در فضا مجازی خواند و گفت که اخلاقی دور از باور در خارج از صفحه ایستاگرام دارد،

توجه داشته باشید که دنیا یکی از اشخاص با بیشتر از ١۵ میلیون فالور است و دلیلی ندارد که حاشیه سازی انجام بدهد، در آخر نیز میتوان گفت در حال حاضر پویان مختاری با دنیا جهانبخت هیچ مشکلی ندارد و هر دو در حال زندگی عادی هستند.

 

 

پویان مختاری

پویا مختاری در تاریخ 8 مهر 1369 در شهرستان ایذه متولد شده است. او تحصیلات خود را تا مقطع فوق دیپلم ادامه داده است و رشته مورد علاقه اش هم مهندسی نقشه کشی بود. او زمانی که نوجوان بود در یک کلیپ 40 ثانیه ای صدای خود را ضبط کرد و سپس منتشر کرد. این کلیپ بازخوردهای زیادی داشت و موجب شد تا تشویق شود تا به این کار روی بیاورد. او در ابتدا به سبک پاپ خوانندگی می کرد اما کم کم به سمت رپ کشانده شد اما برای اینکه بتواند نوآوری داشته باشد این دو سبک را با هم تلفیق کرد.

پویا مختاری

پویان مختاری

بیوگرافی پویان مختاری

پویان در سال 1369 در شهرستان ایذه به دنیا آمده است و دوران کودکی و نوجوانی خود را در همان جا سپری کرد. سپس به تهران و شهرستان کرج می رود و در آنجا برای انجام جراحی زیبایی با منشی مطب به نام نیلی افشار آشنا می شود. این دو از همان ابتدا با هم رابطه عمیقی برقرار می کنند و در شبکه ای اجتماعی با هم همکاری می کردند. سپس به دلیل اینکه پویان می خواست در زمینه موسیقی فعالیت کند،

پویان مختاری در حال حاضر در دبی زندگی می کند و پس از چند سال خانواده خود را نیز به ترکیه آورد و خانواده پویان مختاری نیز ساکن ترکیه هستند. برادر او پدرام با نازنین دنسر ایرانی که با یکی از کلیپ های پویان رقصید و معروف شد و پدرام را عاشق خود کرد ، با هم ازدواج کرده اند و خواهرش نیکی نیز در ترکیه زندگی می کند.

خود پویان قبل از رفتن به اسپانیا در ترکیه بود و در حال ساخت خانه جدیدش در دبی بود که بین ترکیه و اسپانیا در رفت و آمد بود او پس از کات کردن با نیلی کلا از ترکیه رفت و در اسپانیا اقامت کرد و بعد از مدتی به دبی رفت و حال حاضر در دبی به سر میبرد پویان مختاری زندگی بسیار خوب و لاکچری را نیز برای خود ساخته است که هرروز استوری و لایو می گیرد که با دختران مختلفی در گشت و گذار می باشد.

پویا مختاری

پویا مختاری

علاقه پویان به موسیقی

پویان به صورت مبتدی شروع به یادگیری موسیقی کرد و زمانی که در ایذه بود یه کلیپ سی ثانیه ای از خود به زبان بختیاری منتشر کرد که همین کلیپ باعث محبوبیت او بین بختیاری ها شد و طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرد و بر سر زبان ها افتاد و همین باعث استارت او برای خوانندگی بود.

پویان مختاری سبک مختص به خودش رو داره که ترکیبی از پاپ و رپ هست و بسیار مشتاق به این سبک خوانندگی است و سبک خود را دوست دارد. پویان همیشه می گوید شعرهایم را خودم می نویسم و اخیرا از مسعود جهانی نیز کمک میگیرم.

 

پویا مختاری

پویا مختاری

 

ازدواج نیلی افشار و پویان مختاری

آشنایی نیلی افشار و پویا مختاری به زمانی برمی‌گردد که این دو در ایران زندگی می کردند و پویان مختاری تصمیم گرفته بود تا بینی خود را عمل کند و کمی زاویه به صورت خود تزریق کند و به یک مطب خصوصی جراحی زیبایی در کرج رفته بود. نیلی افشار منشی آن کلینیک بود و در همانجا بود که این دو با یکدیگر آشنا شدند که در اوایل دوستی بیشتر با هم کل کل می کردند و از هم خوششان نمیامد که رفته رفته رابطه عاشقانه این دو نفر از یک دوستی ساده شروع شد

و نیلی افشار همکاری خود را با پویان مختاری آغاز نموده و در کنار آن شروع به رقصیدن و ساخت ویدیو کلیپ های مختلف شد تا بتواند توجه مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب نموده و هر روز بر تعداد کاربرانشان اضافه شد که همین باعث معروفیت آنها شد مخصوصا بوسه جنجالی انها در مترو ترکیه باعث شد رابطه عاشقانه این دو در تمام فضای مجازی زبانزد خاص و عام شود تا اینکه تصمیم گرفتند به صورت رسمی ازدواج کنند

پویا مختاری

پویا مختاری

و با انتشار آهنگ عروسی پویان مختاری و پوشیدن لباس عروس نیلی این خبر تیتر تمام سایت های ایرانی شد. با تمام این حاشیه ها و زندگی عاشقانه ای که با یکدیگر داشتند از هم جدا شدند و پویان به اسپانیا رفت و نیلی در ترکیه ماند.

صفحه اینستاگرام پویان مختاری

پویان مختاری ۶.۵ میلیون فالور در صفحه اینستاگرام خود دارد. پویان مختاری درآمد های خود را از تبلیغات اینستاگرامی و همچنین معرفی برند و پیج خود و سایت خود در اینستاگرام نیز درامد بسیار بالایی را به دست می أورد ، از این طریق و با اشتراک‌ گذاشتن تمامی کارهای خود نیز توجه ویژه ای را به خود جلب کرده است. از وقتی که پویان در صفحه مجازی معروف تر شد و فعالیتش را بیشتر کرد

همچنین هر روز به ثروتش داره اضافه میکنه تونسته فالورای زیادی رو به دست بیاره و با خیلی از افراد معروف و مشهور همچنین با خیلی از سلبریتی ها، خوانندگان و سایر افراد معروف اینستاگرام رابطه دوستانه ، عاشقانه و نزدیکی را برقرار کرده و چندین بار آنها را به خانه خود دعوت کرده است. شما هم می توانید عکس ها و پست و استوری های زیادی را از پویان در کنار سایر چهره های معروف اینستاگرام و خوانندگان و رپرها ببینید همچنین در فرش قرمزی که پویان در کنار افراد معروف قرار داشت.

بعد از آزادی پویان از زندان او با یک سوپرایز به ترکیه آمد و نیلی رو به صورت غیر منتظره ای سوپرایز کرد. رابطه پویان و نیلی چندین ماه پس از ازادی پویان دوباره طول کشید و بعد از چهار ماه پویان و‌ نیلی به صورت رسمی جدا شدند.

ریحانه پارسا و پویان مختاری

ملکه حاشیه های اینستاگرامی یعنی ریجانه پارسا زمانی که ایران را به مقصد ترکیه رها کرد پویان مختاری اولین فردی بود که به استقبال او رفت. پویان و ریحانه مدتی با هم زندگی می کردند که همین امر نیز سبب شد نیلی افشار از پویان جدا شود. بعد از مدتی نیز پویان با انتشار کلیپی ریحانه پارسا را نیز نقش جدید داد که همین مسئله سبب شد رابطه این دو با هم نزدیک تر شود. پس از مدتی رابطه این دو شاخ مجازی به دلیل حواشی مختلف رو به تیگری رفت به نحوی که از آن دیگر خبری نیست.

پویا مختاری

پویان مختاری

پویان مختاری لرکه لرکه

از مشهورترین آهنگ های لری که سبب شد پویان مختاری را در میان مردم مشهور کرد آهنگ لرکه لرکه بود. در این آهنگ او به زبان لری متن بسیار شیرینی را می خواند که برای بسیاری از لرها و بک ها محبوب بود

پویان مختاری و آناشید حسینی

آناشید حسینی یکی از مشهورترین افرادی است که به دلیل رابطه اش با فرزند سفیر ایران بسیار مشهور شده است. پویان در یکی از جنجال های خود عنوان نمود با پرداخت پول با آناشید حسینی سکس کرده که این مسئله حاشیه های زیادی را برای هر دو رقم زد. علاوه بر آن پویان در مجموعه عکس هایی عنوان کرده بود که از آناشید خواستگاری کرده که سفر آناشید به استانبول در همین راستا بوده است. این مسائل نیز توسط آناشید تکذیب شد ولی پویان تهدید کرد عکس های حساس تری از رابطه این دو را منتشر خواهد کرد.

پویان مختاری قبل عمل

پویان مختاری زمانی بر سر زبان ها افتاد که برای انجام عمل جراحی به بیمارستانی در کرج رفته بود تا عمل جراحی را انجام دهد. از این رو بسیاری از افراد دوست دارند عکس های پیش از عمل او را ببینند ولی پویان تمامی این عکس ها را پاک کرده و به آن ها دسترسی وجود ندارد.

از خیریه تا رنگ قرمز

زمان حضور خود در ایران یک NGO خیریه تاسیس کرد و تلاش داشت با کمک های مردمی به نیازمندان کمک کند با نگرانی می گوید طرفدار رنگ قرمزه اما دوست ندارد صراحتا اعلام کند طرفدار چه تیمی است ولی برای هر تیم احترام خاصی می گذارد

پویان مختاری و خانواده اش در کجا زندگی می کنند

ویان مختاری در یک خانواده پنج نفره بزرگ شده است. او بزرگ ترین فرزند و پسر خانواده می باشد و یک برادر کوچک تر به نام پدرام دارد و یک خواهر کوچک تر نیز دارد، به نام نیکیتا مختاری که او هم اکنون در استانبول زندگی می کند. در ارتباط به پدرش اطلاعات زیادی نداده است اما مادرش در استانبول زندگی می کند و تصاویر او به همراه برادر و خواهر و مادر و همین طور مادر بزرگش نیز در اینستا و سایت های مختلف وجود دارد.

پویا مختاری

پویا مختاری

پویان مختاری و صدف طاهریان چه رابطه ای دارند

این دو در اصل دوست دختر و دوست پسر یکدیگر هستند. پویان مختاری و صدف طاهریان رابطه شان را به صورت رسمی اعلام کردند. این دو عکسی در استخر هتل با یکدیگر منتشر کردند و پس از آن شاهد چندین عکس عاشقانه از آنها بودیم. صدف طاهریان یکی از معروف ترین سلبریتی های ایرانی می باشد که در گذشته در عرصه بازیگری فعالیت می کرد.

آهنگ های پویان مختاری

پویا مختاری یکی از خوانندگان و چهره های معروف اینستاگرامی است که در زمینه خوانندگی فعالیت گسترده ای می‌ کند و تا به اکنون آهنگ های زیادی را منتشر کرده است که در این قسمت برخی از محبوب‌ ترین آهنگ‌ های او را معرفی خواهیم کرد.

  • آهای گل
    یکی از زیبا ترین و محبوب ترین آهنگ های پویان مختاری که با این آهنگ توانست به شهرت زیادی برسد آهنگ آهای گل نام دارد که به زبان بختیاری نیز خوانده شده است، این آهنگ را می توانید در اینترنت جستجو و دانلود کنید.
  • خیلی عشقی
    از دیگر آهنگ های خوب پویان مختاری می‌ توان به خیلی عشقی اشاره کرد که این آهنگ یکی از آهنگ های احساسی اوست و در این حد آهنگ توانسته به خوبی قدرت رپ خوانی خود را به رخ بکشد.
  • چه حالیه
    آهنگ چه حالیه از دیگر آهنگ های خوب پویان مختاری است که دابسمش های زیادی نیز با این آهنگ ساخته و در شبکه های مجازی منتشر شده است، می توانید این آهنگ را به راحتی در اینترنت جستجو و دانلود کنید.
  • بخند دیوونه
    بخند دیوونه یکی از آهنگ های زیبا و احساسی پویان مختاری است که خیلی از افراد بیان کردند که پویان این آهنگ را برای پارتنرش یعنی نیلی افشار خوانده است.
  • پارتی
    از جدید ترین و بهترین آهنگ های پویان مختاری می‌ توان به پارتی اشاره کرد که در این آهنگ Sean Kingston نیز حضور داشته است، با این آهنگ نیز دابسمش های زیادی ساخته شده است.
پویا مختاری

پویا مختاری

سحر قریشی و پویان مختاری

بعد از این که پویا از دوست دخترش نیلی افشار جدا شد در یکی از استوری های خود بیان کرد که با یک شخص معروف در رابطه است. صحبت های او حواشی زیادی را به وجود آورد و خیلی از افراد بیان کردند که آن شخص معروف سحر قریشی بازیگر ایرانی است و حتی عکس های مشابه از این دو نفر در اینستاگرام منتشر شد. البته بعد از این که پویان توانست از طریق این حواشی فالووران زیادی جذب کند و بازدید پیجش را بالا ببرد،صحبت های او حواشی زیادی را به وجود آورد

بیان کرد که سحر قریشی آن شخص مرموز و معروف نیست. بعد از مدتی با انتشار عکس‌ هایی که سایر افراد از پویان در کنار پارتنر جدیدش گرفته بودند مشخص شد که دوست دختر او آناشید یکی از مدل های معروف اینستاگرامی بوده است.

نیکتا خواهر پویان مختاری

پویا مختاری مدت‌ ها قبل در یکی از صحبت هایش بیان کرده بود که من یک خواهر کوچک تر به نام نیکتا مختاری دارم که زمانی که در ترکیه ساکن شدم، او را به همراه مادر و برادرم به ترکیه آوردم. نیکیتا نیز در اینستاگرام فعالیت گسترده ای می‌ کنند و امروزه به یکی از چهره‌ های محبوب و مشهور در اینستاگرام تبدیل شده است.

پویا مختاری

پویا مختاری

بردار پویان مختاری کیست

پدرام مختاری برادر کوچک تر پویان مختاری است، او نیز همانند برادرش با ایجاد حواشی و درگیری های ساختگی به شهرت و معروفیت زیادی رسیده است و به عنوان یکی از شاخ های مجازی شناخته می شود. گفته شده است که رابطه این دو برادر بسیار خوب است و پویان همیشه از برادر کوچک خود حمایت می کند.

پویا مختاری

 

سوالات متداول

1–پویا مختاری کیست؟
پویان مختاری خواننده و یکی از چهره های معروف و مشهور اینستاگرام است که از او به عنوان شاخ مجازی نیز یاد می شود.

2–پویا مختاری بعد از جدایی از دوست دخترش با چه کسی وارد رابطه شد؟
بعد از این که پویان مختاری از نیلی افشار جدا شد حواشی زیادی به وجود آمد که او با سحر قریشی در رابطه است، اما مشخص شد که او با آناشید یکی از مدل های معروف در رابطه بوده است.

 

 

علاقه ریحانه پارسا به پویان مختاری 

دقیقا گفته شده است که دلیل جدایی پویان مختاری با نیلی افشار به دلیل وارد شدن ریحانه پارسا به زندگی آنهاست، این اتفاق زمانی رخ داد که ریحانه پارسا برای ظبط یک پروژه فیلم سازی یه ترکیه رفته بود و همان زمان در یک مکان با پویان مختاری استوری گذاشته بودند.

حاشیه سازان شروع به خبری کردند که ریحانه پارسا با پويان در رابطه است و رابطه این دو شخص عاشقانه است، اما با یک دیگر تصویری منتشر نخواهند کرد، که باید گفت بله با یک دیگر در یک مکان زندگی میکردند و پس از مدتی به صورت رسمی ریحانه پارسا این موضوع را تایید کرد.

البته که رابطه این دو شخص نیز فراتر از دوستی نبود و مانند یک دوست با یک دیگر رفتار کردند، اما لباسی در لایو پویان مختاری دیده شد ک برای ریحانه پارسا بود و در حال حاضر رابطه ای دیگر با هم ندارند و دلیل این موضوع مشخص نیست.

پویان مختاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوستی پویان مختاری با امیر تتلو 

حاشیه های اشخاص مشهور تمامی ندارند و پویان مختاری نیز جزوه اشخاص مشهور ایرانی است، که حاشيه هایش پرونده بسیار طولانی را به دنبال دارد،اما در حال حاضر هیچ حاشیه ای را از این شخص نمی توانید ببیند.

پویان با واسطه گری بعضی از دوست هایش مانند کوروش توانست که با امیر تتلو اشنا شود، و حتی با یک دیگر بسیار صمیمی شوند به طوری که با یک دیگر فوتبال بازی کنند، البته که گفته شد رابطه این دو شخص تنها به دلیل سود های مالی برای تتلو بود.

اما مدتی نگذشت که امیر تتلو شروع به فحاشی به پویان مختاری کرد که گفته شد پویان برای او پولی خرج نکرده و دلیل موضوع فحاشی همین بوده است که صحت ندارد.

پویان مختاری

 

 

 

 

درآمد اصلی پویان مختاری

پویان مختاری از روش های متفاوتی کسب درآمد دارد، به طوری که تا به امروز توانسته دارایی بسیار زیادی جمع آوری کند و ماشین و خانه های متفاوتی را خریداری کرده است،اما این دارایی ها دلایل متفاوتی را به دنبال دارد.

او مدیریت یک سایت پیش بینی را انجام خواهد داد، و درواقع مدیر سایت بین المللی حضرات پویان است که بیشتر از ١٠٠ هزار نفر کاربر دارد و به صورت ماهیانه سود بسیار بالایی بهش خواهد داد.

در صنعت خاویار نیز فعالیت کرده که برند pm را در بعضی از کشور های دنیا میتوانید تهیه کنید و گفته شده که سود این بیزنس بسیار بالا بوده است به طوری که پدرام نیز در این حوزه فعالیت های را انجام خواهد داد.

به خواهرش نیکتا نيز کمک کرد که در صنعت مدلینگ خودش فعالیت کند و درصد سودی از آن صنعت به پویان خواهد رسید،سود این مجموعه نیز به دلار میباشد و طبق آمار رسمی بین المللی سود لباس بسیار بالا است.

 

 

 

 

 

پویان مختاری در کجا زندگی می کند؟

در حال حاضر پویان مختاری در دبی زندگی خواهد کرد و زندگی او بسیار لاکچری است به طوری که یک فراری را تنها برای رفت آمد در کشور دبی تهیه کرده است،و با اشخاص مهم دبی رفت آمد خواهد کرد.

قبل از دبی زندگی پویان مختاری در انگلستان در حال گذراندن بود و یکی از ماشین های سوپر لاکچری را به همراه خانه لوکسی را در این کشور مدیریت می‌کرد که البته در حال حاضر نیز این دارایی را دارد.

پویان در کشور اسپانیا نیز زندگی کرد و امور مالی خود را نیز در این کشور انجام میداد، اگر دنبال کننده اش بوده باشید متوجه هستید که یک ویلا بسیار لوکس را در این کشور دارد.

اما ترکیه اولین کشوری است که پویان مختاری به آن مهاجرت کرد و ماشین های متفاوتی را خرید که رنگ هایشان نیز شبیه یک دیگر دیده می‌شود، به طور کلی پویان در ترکیه، اسپانیا، انگلستان، دبی زندگی خواهد کرد.

پویان مختاری

 

 

 

 

موزیک های پویان مختاری

تا به امروز موزیک های متفاوتی از پویان مختاری منتشر شده است، و این موزیک های پویان بسیار شنیده شده میباشند، و از سایت های معتبر قابل دانلود هستند. موزیک ههی پویان شامل لورکه لورکه، لالا لالا، در دیگر، آهای گل، بخند دیوونه، خیلی عشقی، فدات شم، پارتی، پاشو بیا، و…. خواهد شد. این موزیک های زیبا را از طريق لینک مستقیم و کانال تلگرام مجموعه بتکده نیز می‌توانید دريافت کنید.

 

 

 

 

سوال های متداول درمود پویان مختاری

  • آدرس کانال تلگرام پویان چیست؟ pooyanmokhtariam

 

  • آدرس پیج اینستاگرام پويان چیست؟ pooyanmokhtari

 

  • پویان مختاری چند ساله است؟ ٣٢ سال

 

  • آیا پویان مجرد است؟ بله

 

  • درآمد پویان چقدر است؟ نامشخص

 

  • پویان در کجا به دنیا آمده؟ ایذه (ایران)

اگر علاقه دارید می توانید بخوانید.

دانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم